Skip to content Skip to footer

Ostale storitve

Celovite rešitve za obračun plač, e-izvršbe, Intrastat in svetovanje pri
odkupu podjetij, prilagojene vašim poslovnim potrebam.

E-izvršbe

V primeru, da imate težave s poplačilom vaših terjatev, ste bili neuspešni s klasičnimi načini (klici, opomini,…) in se s tem ne želite ukvarjati, lahko kot sredstvo za izterjavo e-izvršbo v vašem imenu opravimo v našem računovodskem servisu, kjer se o tem predhodno lahko tudi posvetujemo.

Za pričetek izvršbe je dovolj že ena verodostojna listina – zapadli račun, ki ste ga izstavili za opravljeno storitev ali izpis odprtih postavk, plačilo takse v višini 44 € in postopek lahko pričnemo.

Z izvržbo lahko zahtevate poplačilo zamudnih obresti stroške plačane takse.

Svetovanje pri odkupu podjetij

Ste se znašli pred tem, da odkupujete ali samo vstopate z deležem v drugo podjetje?

Če niste prepričani v kaj se “spuščate” vam lahko pomagamo:

  • pri pregledu poslovanja preteklih let
  • pregledu poslovne dokumentcije
  • pregledu in analizi oddanih letnih poročil in njihovih postavk
  • pregledu obveznosti in dolgov
  • pregledu kartice davčnih obveznosti

Podrobna seznanitev s stanjem poslovanja podjetja v katerega vstopate vam bo olajšala odločanje nameravanem koraku in zmanjšala tveganje za neprijetna presenečenja v prihodnosti.

Intrastat

Intrastat je statistika blagovne menjave med državami članicami Evropske unije (EU), pri kateri se podatki mesečno zbirajo s statističnimi obrazci neposredno od poročevalskih enot.

Kdo mora poročati?

Gospodarski subjekt, ki:

  • trguje z blagom z gospodarskimi subjekti v drugih državah članicah EU in je skupna vrednost njegovih odprem blaga v države članice EU ali prejemov blaga iz držav članic EU v preteklem koledarskem letu presegla t.i. nacionalni vključitveni prag.

Vključitveni prag znaša 270.000 EUR za odpreme in 220.000 EUR za prejeme blaga.

Poročevalska enota je dolžna poročati samo za tisti tok blaga (odpreme blaga, prejeme blaga), pri katerem je presegla vključitveni prag. Obveznost poročanja traja do prejema obvestila o prenehanju obveznosti poročanja.

Rok za dostavo podatkov Carinskemu uradu Nova Gorica je od 1. do 15. v mesecu za predhodni mesec ne glede na medij poročanja.

Mnenja

Kaj pravijo naše stranke o nas?

Z njimi sodelujemo že 6 let, našemu podjetju so pomagali od vsega začetka, bili smo majhno podjetje s 3 zaposlenimi, sedaj pa jih imamo že dvajset. Tako prihodek kot dobiček sta znatno narasla, brez njihove podpore ne bi uspeli priti tako hitro do takšnega nivoja. V teh 6 letih so pokazali profesionalnost, resnost, prijaznost in veliko razpoložljivost. Bolj kot računovodstvo in za davčnega svetovalca jih imam že za prijatelja, strateškega partnerja. Hvala za vse!

Fu Feng

Direktor - IMEDIA GROUP d.o.o.

Z ekipo Atlas Finance sodelujemo od leta 2016 in še naprej se zanašamo nanje pri računovodstvu in davčnem svetovanju. Pred njimi smo zamenjali tri računovodske družbe, ker nikoli nismo našli ljudi, s katerimi bi se lahko ujemali. Smo Italijani, zato z administrativnimi in računovodskimi vprašanji v slovenščini ni bilo lahko. Danes se počutimo varne ker nas spremljajo. Nenehno so na voljo in ne gre le za računovodsko razmerje, ampak so nam v mnogih situacijah pomagali pri vodenju in organizaciji poslovanja ter pri reševanju občutljivih problemov.

Marco Sergio Pittoritto

Prokurist - Quality Clinics Smiling Health d.o.o.

Sedaj je že kar nekaj let, odkar smo pričeli s sodelovanjem. Lahko povem, da smo s sodelovanjem zelo zadovoljni, stvari preprosto tečejo, kar se mi zdi zelo pomembno, so natančni, na tekočem in na razpolago, vedno ko jih potrebujemo.

Alan Volk

Direktor - Relka d.o.o.

S podjetjem ATLAS FINANCE sedaj sodelujemo že tretje leto. Celotno osebje vedno na razpolago, zelo hitri in natančni, tako da se nadejamo dolgega in uspešnega sodelovanja.

Massimiliano Moschion

Direktor - MSM Logistika d.o.o.

Razlogi so zelo preprosti: ažurni, zanesljivi, profesionalni, strokovni, odličen posluh ter osebni pristop. Računovodski servis, ki se zares potrudi za nas. Zelo uztrežljivi – občutek imamo kot da smo njihova edina stranka. Popolnoma jim zaupamo.

Aldijana Avdibašić

Direktor - ALDI AH d.o.o.
Kontaktirajte nas

Ste pripravljeni na spremembo?