Obračun plač - "Payroll Outsourcing"
Outsourcing obračuna plač in drugih osebnih dohodkov je odlična rešitev za podjetja, ki želijo optimizirati svoje poslovne procese, zmanjšati stroške ter zagotoviti brezhibno skladnost z zakonodajo. Naš računovodski servis vam ponuja strokovno podporo, ki vam omogoča, da se osredotočite na svojo osnovno dejavnost, medtem ko za vas skrbimo za celoten postopek obračuna plač in ostalih osebnih dohodkov.
Komu je naša storitev namenjena?
Za mala in srednje velika podjetja
Pomagamo optimizirati stroške in zagotavljamo skladnost z zakonodajo, da se lahko vi osredotočite na rast poslovanja.
Za samostojne podjetnike
Za tiste z večjim številom zaposlenih olajšamo obračun plač in prispevkov, da se lahko osredotočite na razvoj poslovanja.
Kaj vključuje naša storitev?
Obračun plač
- Izračun bruto in neto plač, vključno z dodatki za nočno delo, nedeljsko delo, praznike, nadure itd.
- Obračun bolniških nadomestil (v breme delodajalca in ZZZS).
- Obračun letnih izplačil, kot so regres, božičnica, jubilejna nagrada ali drugi bonusi.
- Obračun in oddaja zahtevkov za refundirana nadomestila
- Obračun plač za potrebe stroškovnega računovodstva (po stroškovnih mestih)
Obračun drugih osebnih dohodkov
- Avtorski honorarji
- Podjemne pogodbe
- Obračun najemnin
- Nagrade dijakom in študentom na praksi
- Odpravnine ob upokojitvi
- Odpravnine ob prekinitvi delovnega razmerja
- Nagrade poslovodstvu
- Obračun bonitet
Obračun odtegljajev od plače
- Odtegljaji za obroke posojil
- Odtegljaji za prostovoljna pokojninska zavarovanja v breme zaposlenega in/ali delodajalca
- Odtegljaji za sodne prepovedi
Priprava dokumentacije
- Plačilne liste za zaposlene, prilagojene zakonodaji in potrebam delodajalca.
- Plačilne liste poslane po e-pošti neposredno zaposlenim – zaščitene z osebnim geslom
- Priprava plačilnih nalogov za vse obveznosti podjetja (neto plače, davki, prispevki).
- Priprava dokumentacije in potrdil zaposlenemu za pridobitev posojila
Poročanje in svetovanje
- Oddaja mesečnih in letnih poročil (npr. kontrolni podatki za FURS za zaposlene)
- Priprava evidenc za interne potrebe podjetja (letni stroški dela, statistike po zaposlenih, statistike po vrstah izplačil, po številu ur opravljenega dela) v različnih oblikah
- Sodelovanje pri pripravi aktuarskih podatkov
Uvozi in izvozi podatkov
- uvoz podatkov iz elektrosnke evidence delovnega časa (Četrta pot, Špica,…)
- Priprava podatkov obračunanih osebnih dohodkov za potrebe računovodstva – temeljnica za GK v obliki Excel, .csv, za uvoz interno programsklo opremo
- Izvozi statističnih podatkov obračuna osebnih dohodkov
- Priprava podatkov za pokojninske stebre
Zakaj obračun plač zaupati zunanjemu podjetju?
Brezskrbnost
Poskrbimo za zakonska in administrativna opravila, brez skrbi za napake ali zamude.
Prihranek stroškov
Z outsourcingom zmanjšate stroške dela in infrastrukture brez potrebe po dodatnem kadru.
Skladnost z zakonodajo
Naša ekipa spremlja zakonodajne spremembe in jih pravilno ter pravočasno vključuje v postopke obračuna.
Optimizacija procesov
Sodobni informacijski sistemi omogočajo hiter prenos podatkov, večjo natančnost, učinkovitost, integracijo z obstoječimi sistemi ter večjo varnost.
Zaupnost in varnost
Vaši podatki so pri nas zaščiteni z najsodobnejšimi tehnologijami in strogo etično prakso.
Zakaj izbrati nas?
- Naša ekipa strokovnjakov ima dolgoletne izkušnje na področju obračuna plač in spremljajočih storitev. Razumemo, da so potrebe vsakega podjetja edinstvene, zato prilagodimo storitev vašim specifičnim zahtevam.
- Sodelovanje z nami pomeni več kot le tehnično izvedbo – postanemo vaš partner za optimizacijo stroškov dela in podporo pri vseh kadrovskih in davčnih vprašanjih.
Kaj pravijo naše stranke o nas?
Z njimi sodelujemo že 6 let, našemu podjetju so pomagali od vsega začetka, bili smo majhno podjetje s 3 zaposlenimi, sedaj pa jih imamo že dvajset. Tako prihodek kot dobiček sta znatno narasla, brez njihove podpore ne bi uspeli priti tako hitro do takšnega nivoja. V teh 6 letih so pokazali profesionalnost, resnost, prijaznost in veliko razpoložljivost. Bolj kot računovodstvo in za davčnega svetovalca jih imam že za prijatelja, strateškega partnerja. Hvala za vse!
Fu Feng
Z ekipo Atlas Finance sodelujemo od leta 2016 in še naprej se zanašamo nanje pri računovodstvu in davčnem svetovanju. Pred njimi smo zamenjali tri računovodske družbe, ker nikoli nismo našli ljudi, s katerimi bi se lahko ujemali. Smo Italijani, zato z administrativnimi in računovodskimi vprašanji v slovenščini ni bilo lahko. Danes se počutimo varne ker nas spremljajo. Nenehno so na voljo in ne gre le za računovodsko razmerje, ampak so nam v mnogih situacijah pomagali pri vodenju in organizaciji poslovanja ter pri reševanju občutljivih problemov.
Marco Sergio Pittoritto
Sedaj je že kar nekaj let, odkar smo pričeli s sodelovanjem. Lahko povem, da smo s sodelovanjem zelo zadovoljni, stvari preprosto tečejo, kar se mi zdi zelo pomembno, so natančni, na tekočem in na razpolago, vedno ko jih potrebujemo.
Alan Volk
S podjetjem ATLAS FINANCE sedaj sodelujemo že tretje leto. Celotno osebje vedno na razpolago, zelo hitri in natančni, tako da se nadejamo dolgega in uspešnega sodelovanja.
Massimiliano Moschion
Razlogi so zelo preprosti: ažurni, zanesljivi, profesionalni, strokovni, odličen posluh ter osebni pristop. Računovodski servis, ki se zares potrudi za nas. Zelo uztrežljivi – občutek imamo kot da smo njihova edina stranka. Popolnoma jim zaupamo.